Книжкові видання та компакт-диски Журнали та продовжувані видання Автореферати дисертацій Реферативна база даних Наукова періодика України Тематичний навігатор Авторитетний файл імен осіб
|
Для швидкої роботи та реалізації всіх функціональних можливостей пошукової системи використовуйте браузер "Mozilla Firefox" |
|
|
Повнотекстовий пошук
Пошуковий запит: (<.>A=Крушинська Т$<.>) |
Загальна кількість знайдених документів : 8
Представлено документи з 1 до 8
|
1. |
Шарун А. В. Сучасні тенденції організації навчального процесу при викладанні медичної мікробіології, вірусології та імунології [Електронний ресурс] / А. В. Шарун, Т. Ю. Крушинська // Медичні перспективи. - 2011. - Т. 16, № 1. - С. 14-17. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2011_16_1_5 Обсуждена проблема организации учебного процесса для студентов медицинских ВУЗов в условиях кредитно-модульной системы.
| 2. |
Крушинська Т. Ю. Ділові ігри змагання на заняттях з медичної мікробіології [Електронний ресурс] / Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський // Медична освіта. - 2014. - № 3(дод.). - С. 116-118. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mosv_2014_3(dod
| 3. |
Кременчуцький Г. М. Інформаційні комунікації мікроорганізмів [Електронний ресурс] / Г. М. Кременчуцький, Д. О. Степанський, Л. Г. Юргель, І. П. Кошова, Т. Ю. Крушинська, С. О. Вальчук, А. Ю. Кондратьє // Вісник Дніпропетровського університету. Серія : Біологія. Медицина. - 2010. - Вип. 1(1). - С. 66-70. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vdubm_2010_1(1)__13
| 4. |
Степанський Д. О. Частота виявлення і кількісний вміст резидентних аерококів у різних відділах пологових шляхів вагітних жінок [Електронний ресурс] / Д. О. Степанський, Г. М. Кременчуцький, В. І. Чуйко, С. Я. Турлюн, Т. Ю. Крушинська // Вісник проблем біології і медицини. - 2017. - Вип. 3(2). - С. 33-36. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Vpbm_2017_3(2)__9
| 5. |
Дараган Г. М. Актуальні питання вакцинації та епідеміологічного нагляду за кором і краснухою в Україні [Електронний ресурс] / Г. М. Дараган, Т. Ю. Крушинська, Д. О. Степанський, І. В. Демчишина, І. П. Колеснікова // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 1(1). - С. 38-43. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2018_23_1(1)__9
| 6. |
Степанський Д. О. Відновлення нормальної мікрофлори лабораторних тварин з індукованим дисбіозом [Електронний ресурс] / Д. О. Степанський, Т. Ю. Крушинська, Г. М. Кременчуцький, С. Я. Турлюн, І. П. Кошева, С. І. Вальчук, І. Ю. Стеценко, О. В. Іщенко // Вісник Вінницького національного медичного університету. - 2018. - Т. 22, № 2. - С. 276-279. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/vvnmu_2018_22_2_10
| 7. |
Дараган Г. М. Проблематика встановлення факту професійного захворювання на туберкульоз медичних працівників [Електронний ресурс] / Г. М. Дараган, Т. Ю. Крушинська, Н. В. Гранкина, О. В. Воронцова, Д. О. Степанський // Медичні перспективи. - 2018. - Т. 23, № 3(1). - С. 80-88. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2018_23_3(1)__14
| 8. |
Крушинська Т. Ю. Моделі англомовного навчання в медичному університеті [Електронний ресурс] / Т. Ю. Крушинська, А. В. Шарун, С. В. Захаров, Д. О. Степанський // Медичні перспективи. - 2022. - Т. 27, № 3. - С. 50-55. - Режим доступу: http://nbuv.gov.ua/UJRN/Mp_2022_27_3_10 Розглянуто два підходи до англомовного навчання у вищому навчальному закладі медичного профілю: з використанням англійської як основної мови спілкування на заняттях (English as Medium of Instruction) та інтегрованого вивчення мови та професійно-орієнтованих дисциплін (Content and Language Integrated), поява яких була зумовлена широким поширенням у соціумі білінгвізму, важливістю підвищення конкурентоспроможності випускників вітчизняних університетів на міжнародному ринку праці. Автори репрезентують наявні моделі викладання в рамках описаних підходів, що сприяють ефективності процесу професійної підготовки майбутніх медиків до вирішення професійних завдань на основі реалізації іншомовної компетентності. Визначено умови впровадження в навчальний процес моделі предметно-мовного інтегрованого навчання. Висновок: зазначено, що інтеграція предметного та мовного досвіду сприяє оптимізації іншомовної підготовки та суттєвому покращенню якості навчального процесу. Визначено найгостріші питання, що потребують додаткових досліджень.
|
|
|